روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ يکشنبه ۱۳ آذر - شماره 4263

سرپرست شرکت گاز استان مازندران:

 مشترکین ضمن صرفه‌جویی، موارد ایمنی را در فصل سرما رعایت کنند

  سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: با توجه به اینکه استان مازندران از زیرساخت‌های مناسبی در حوزه انتقال و توزیع گاز برخوردار است، پیش بینی می شود محدودیتی در تأمین گاز مشترکین خانگی استان در فصل سرما ایجاد ‌نگردد.
 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، قاسم مایلی رستمی در جلسه آمادگی زمستانی شرکت گاز استان، با بیان این که در حال حاضر یک میلیون و 597 هزار مشترک گاز در استان مازندران وجود دارد، اظهار داشت: در طی 8 ماهه نخست سال جاری، تعداد 34 هزار اشتراک پذیری جدید صورت گرفته است.
 وی با اشاره به سهم 92 درصدی مشترکین خانگی این شرکت از گاز طبیعی خاطرنشان‌کرد: خدمت‌رسانی به این تعداد مشترک و برقراری جریان پایدار گاز آنها نیازمند تلاشی بی وقفه و بدون توقف بوده بطوریکه در زمستان سال قبل ، علیرغم بالا رفتن مصرف گاز در استان، هیچ گونه قطع گاز در بخش خانگی صورت نگرفته، که این مهم جز با لطف الهی، پایداری بالا شبکه در استان و همت خادمان مردم در شرکت گاز استان محقق نگردیده است.   سرپرست شرکت گاز استان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از مشترکین انتظار داریم با رعایت اصول صرفه‌جویی و مصرف بهینه و ایمن، تداوم بهره‌مندی از این نعمت الهی را تضمین کنند تا با کاهش دما و افزایش مصرف گازطبیعی در فصل سرد سال، افت فشار و قطعی گاز در هیچ جای کشور عزیزمان اتفاق نیفتد.  وی با اشاره به فصل سرما، خاطر نشان کرد: همه مشترکین استان هشدارها و نکات ایمنی در زمینه نحوه صحیح استفاده از وسایل گازسوز و گرمایشی را برای جلوگیری از وقوع حوادث دلخراش جدی بگیرند.  مایلی رستمی با اشاره به راه های پیشگیری از خطرات نشت گاز، تشریح کرد: اطمینان از سلامت کارکرد و استاندارد بودن تجهیزات گرمایشی، نصب اتصالات صحیح لوازم گازسوز و عدم بکارگیری لوله های آلومینیومی برای خروج گاز سمی بخشی از مهمترین نکات پیشگیری از بروز خطر است.
 سرپرست شرکت گاز مازندران با تاکید لزوم بر اطمینان مشترکین از باز بودن مسیر دودکش بخاری های گاز سوز، تصریح کرد: استفاده از کلاهک H شکل مانع ورود و لانه گذاری پرندگان می شود، بر اساس تجزیه و تحلیل حوادث رخ داده در سال‌های گذشته، یکی از دلایل وقوع گازگرفتگی مسدود شدن مجرای دودکش به علت لانه گذاری پرندگان است‌.

دیدار مدیران برق منطقه‌ای خوزستان
 با فرمانده سپاه استان
 به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به همراه فرمانده پایگاه بسیج این شرکت و مدیر دفتر روابط عمومی با فرمانده و جانشین سپاه ولی عصر (عج) خوزستان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل این شرکت در این دیدار با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج به بسیجیان جان برکف، تفکر بسیجی را نیروی محرکه انقلاب دانست که در لحظات حساس با از خودگذشتگی و ایثار از انقلاب و آرمان‌های آن محافظت می‌کنند. وی بسیج را یادگاری از آینده‌نگری رهبر و معمار کبیر انقلاب خواند که در همه بحران‌ها حضور دارند و با دلسوزی از جان و مال مردم مراقبت می‌کنند. مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این نشست همچنین گزارشی از پایداری شبکه برق در تابستان ۱۴۰۱ و وضعیت شبکه برق ارائه کرد و با برشمردن زمینه‌های همکاری مشترک، خواستار تعامل و همکاری‌های دو جانبه شد. فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان نیز در این نشست با تشکر از حسن نیت و توجه برق منطقه‌ای خوزستان به بسیج و گرامیداشت هفته بسیج، تفکر بسیجی را تنها راهی برشمرد که می‌تواند انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان و بدخواهان این نظام به سر مقصود منزل برساند. سردار حسن شاهوارپور پایداری شبکه برق و تلاش برای خدمات رسانی به صنایع و مردم در تابستان ۱۴۰۱ را نمونه‌ای از تلاش و تفکر بسیجی خواند و با اشاره به تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان برای پایداری شبکه برق، از محمود دشت‌بزرگ ، مدیران و همه کارکنان برق منطقه ای تقدیر و قدردانی و برای همکاری‌های دو جانبه اعلام آمادگی کرد.

جلسه هماهنگی المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران ( طرح مهتران ) برگزار شد
 جلسه هماهنگی المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان  و روسای کانون های بازنشستگی استانی و سایر اعضای کمیته های اجرایی المپیاد روز سه شنبه 17 آبان ماه ۱۴۰۱ در محل سالن کنفرانس  برگزار و بخشی از برنامه های کاری کمیته های اجرایی توسط دبیر ورزش استان غلامرضا شمسکی  تشریح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، عباس دیری ،رئیس کمیته المپیاد ورزشی استانی در این جلسه با بیان اینکه تلاش برای افزایش نشاط و شادابی و تقویت قوای جسمی و روحی بازنشستگان و مستمری بگیران در کنار توجه به امور معیشتی و درمانی این قشر با اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و آموزشی از خط مشی های سازمان در سالهای اخیر بوده است افزود: انجام المپیادهای ورزشی برای بازنشستگان و مستمری بگیران در رشته های مناسب با شرایط سنی و جسمی این عزیزان در زمره این اقدامات قرار دارد. مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی سالجاری نیز در هفت رشته ورزشی برای دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی دو استان یزد و فارس برگزار خواهد شد از علاقمندان دعوت نمود تا پایان آبان ماه از طریق کانون های بازنشستگان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. وی رشته های ورزشی المپیاد امسال را شامل دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و بدمینتون برای خانمها و دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا، فوتبال دستی برای آقایان برشمرده و تاکید نمود تا متقاضیان در اسرع وقت ( تا ۳۰ آبان ماه ) نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. شایان ذکر است غلامرضا شمسکی ،مسول ورزش اداره کل استان ،نیز ضمن معرفی کمیته ها به تشریح فعالیت آن ها پرداخت و تصریح نمود:  حسب برنامه ریزی صورت گرفته برپایی مرحله مقدماتی ( استانی ) مسابقات برای شناسایی ترکیب تیم اعزامی به المپیاد کشوری در دهه دوم آذرماه ( حدود ۱۱ لغایت ۲۰ آذر ) انجام خواهد شد .

اقدامات جهادی سازمان فضای سبز شهرداری گرگان
 در کوی انجیراب
 رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان از اقدامات این سازمان در قالب طرح جهادی «محله ما» در کوی انجیراب خبر داد.مهستی قدس ولی از اجرای طرح جهادی محله ما در کوی انجیراب خبر داد و گفت: طی یک برنامه زمانبندی شده لیستی از امور اجرایی سازمان در دستور کاری قرار گرفت که بخش اعظمی از فعالیت ها رو به اتمام است.وی در خصوص فعالیت های سازمان در این طرح اظهار کرد: با توجه به اهمیت فضای سبز در ایجاد طراوت و شادابی در سطح محله، هدف سازمان توسعه و حفظ و نگهداری فضای سبز موجود است که با توجه به تراکم جمعیتی محله و سرانه فضای سبز موجود در آن، اساس را بر تملک زمین های بایر و تبدیل آنها به فضای سبز عمومی گذاشته تا سرانه فضای سبز در کوی انجیراب بتواند به حد مطلوب کشور نزدیک شود.رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان گفت: سایر فعالیت های این سازمان و تیم پرتلاش کارشناسان و پرسنل فضای سبز مبنی بر هرس و پاکسازی تشتک های درختان معابر، پیگیری پاکسازی حاشیه رودخانه، توسعه و کاشت درختان تاجدار و سایه‌انداز در پارک انجیراب، گل‌آرایی مسجد و حسینیه محل، اجرای طرح گلی برای دوست با مشارکت دانش آموزان مدرسه صفرروان، گل آرایی و پاکسازی مدرسه صفرروان، آموزش کاربردی تکثیر و نگهداری گل و گیاه همراه با ایجاد اشتغال خانگی برای بانوان و ... بوده که بخش اعظمی از آن اجرایی شده است.

تجلیل شهردار گرگان از پرستاران زحمتکش
 همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان به همراه مجید میرزاحسینی مدیر شهرداری منطقه یک با حضور در بیمارستان های طالقانی و 560 ارتش با پزشکان و پرستاران بخش های مختلف دیدار و از زحمات شبانه روزی پرستاران تقدیر کردند.مهندس سیدالنگی در حاشیه بازدید از این دو بیمارستان ضمن تبریک روز پرستار اظهار داشت: این روز فرصت مناسبی است تا از خدمات و زحمات شبانه روزی جامعه پرستاری تقدیر و تشکر کنیم.به گفته وی، پرستاران که همیشه در لحظات سخت در کنار بیماران خود هستند و با جان و دل برای راحتی و سلامت همنوعان خود‌ تلاش می کنند، گوهرهای گرانبهای جامعه و اسوه های ایثار و فداکاری هستند.در ادامه شهردار گرگان از بخش های مختلف مرکز درمانی کودکان بیمار بازدید و ضمن عیادت از بیماران، با اهدای شاخه گل از پرستاران تقدیر و تشکر نمود.

معاون اداری و مالی اداره کل  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام منصوب شد
 طی حکمی از سوی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام علی حسن عزیز پوریان بعنوان معاون اداری و مالی اداره کل  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام منصوب شد. طی حکمی از سوی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ؛علی حسن عزیز پوریان بعنوان معاون اداری و مالی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام منصوب شد. گفتنی است؛ عزیز پوریان قبل از این سرپرستی معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام را بر عهده داشته است و سابقه تدریس در دانشگاه و مراکز آموزشی، مدیریت مدارس و...غیره را در کارنامه خود دارد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه